ساده بودیم و سخت بر ما رفت
خوب بودیم زندگی بد شد
آنکه باید به دادمان برسد
آمد و از کنارمان رد شد
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49
مادرها
شبیه نخ تسبیح میمانند
به نسبت دانهها
کمتر خودنمایـی میکنند
اما اگر نباشند هیچ دانهای
کنار دیگری نمیماند
خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود.
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49
جمعه را بايد در هواي آغوشِ تو نفس كشيد،
بايد
دلبري كني
تا غروبش جانم را نگيرد؛
كه نگويند دلگير است...
اصلا مگر در كنار تو روزي است
؛كه دلگير باشد!؟
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49
چه غریب ماندی ای دل !
نه غمی ، نه غمگساری
نه به انتظار یاری ،
نه ز یار انتظاری
غم اگر به کوه گویم
بگریزد و بریزد
که دگر بدین گرانی نتوان کشید باری...
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49
می گفت عشق مثل یک بیماری میمونه که
تو هر آدمی یک جور بروز میکنه،
یکی بدبین میشه، یکی مهربون میشه،
یکی غمگین میشه، یه سری هم از ترس واگیردار بودن رها می کنن میرن!
من تنها حسی که دارم دلتنگیه،
ولی یه سوال مثل خوره افتاده تو سرم،
اگه دیگه دلتنگ کسی نشم چی؟
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49
#عاشق_شدن
یک چیز شبیه زندگی دوباره است...
گل میکنی وقتی دستانت را میگیرد... طراوت میگیری وقتی بوسه بارانت میکند.
عطر خاک بلند میشود،
مثل حیات...
مثل زندگی...
مثل نفس...
مثل عشق...
مثل تو...
#دقیقا_عشق
یک چیزی است،
مثل تو
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49